آرزوی من این است


nedaieshabnam

آرزوی من این است که دو روز طولانی ...در کنار تو باشم فارغ از پشیمانی

آرزوی من این است یا شوی فراموشم...یا که مثل غم هر شب گیرمت در آغوشم

آرزوی من این است که تو مثل یک سایه...سرپناه من باشی لحظه تَر گریه

آرزوی من این است نرم و عاشق و ساده....همسفر شوی با من در سکوت یک جاده

آرزوی من این است هستی تو؛ من باشم...لحظه های هشیاری ، مستی تو؛ من

باشم

آرزوی من این است تو غزال من باشی...تک ستاره روشن در خیال من باشی

آرزوی من این است در شبی پُر از رؤیا ...پیش ماه و تو باشم لحظه ای لب دریا

آرزوی من این است از سفر نگویی تو...تو هم آرزویی کن اوج آرزویی تو

آرزوی من این است مثل لیلی و مجنون ...پیروی کنیم از عشق، این جنون بی قانون

آرزوی من این است زیر سقف این دنیا ...من برای تو باشم ، تو برای من؛ تنها

آرزوی من این است...آرزوی من این است...آرزوی من این است....



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در چهار شنبه 31 خرداد 1391برچسب:,| ساعت 19:36| توسط neda|


آخرين مطالب
» ...
» خداي من
» شايد آخرين نوشته
» خاطرات من 10
» لذت عشق به اين حس بلاتكليفي است
» زن
» عيد غدير والاترين عيد اسلامي
» عرفه.... روز دعا و نيايش
» friend
» سالگرد ازدواج امام علي (ع) و حضرات فاطمه (س)
» امام جواد(ع)
» روزهاي مدرسه
» خاطرات من 9
» من برگشتم
» خاطرات من 8
» خاطرات من 7
» خاطرات من 6
» خدا

قالب جدید وبلاگ پيچك دات نت